<link href="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.9.2/themes/smoothness/jquery-ui.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>

بازدید میدانی اعضای شورا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی مشکین دشت، دکتر سید احمد حسینی تبار رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مشکین دشت به منظور تسریع در پروژه های عمرانی به همراه معاونت عمران شهرداری از چند پروژه بازدید کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی مشکین دشت ابتدا ضمن بازدید از پروژه احداث خیابان مجاور پارک خیری در محله ابراهیم آباد، بر تسریع در اجرای عملیات روکش آسفالت این پروژه تاکید کرد.

در ادامه دکتر حسینی تبار از پروژه احداث کمربندی بلوار شهید صیاد شیرازی به بلوار شهید کاظمی بازدید و مشکلات پیش روی این پروژه را بررسی کرد.

در پایان نیز رئیس کمیسیون عمران شورای شهر از خیابان فرهنگ در بلوار دکتر حسابی که در نیمی از این خیابان زیرسازی و جدول‌ گذاری شده ولی بنا به دلایلی مسکوت مانده است بازدید کرد و خواستار سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه شد، زیرا تعیین تکلیف این خیابان خواسته اصلی اهالی و ساکنین این منطقه است.

روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

در روز 13 آبان 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند. در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید. در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد.

حضور اعضای محترم شورای اسلامی در مسابقات تکواندو جام شهدای اقتدار شهر مشکین دشت

حضور اعضای محترم شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت و تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل شهر مشکین دشت در روز حمل و نقل عمومی

حضور اعضای شورای شهر مشکین دشت در بازارچه صنایع دستی مشکین دشت