<link href="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.9.2/themes/smoothness/jquery-ui.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

جلسه امروز پارلمان شهری راس ساعت مقرر با حضور ریاست جلسه و کلیه اعضا شورا تشکیل گردید که در ابتدا شورای اسلامی شهر افتخار میزبانی پدر روحانی شهر ( حجت الاسلام حاج قدوسی) را دارا بود. در ابتدا جناب آقای قدوسی فرمایشات و نصایح خویش را در مورد اتحاد بین اعضا و هدف خدمت به خلق شروع کردند و در ادامه در خصوص آغاز امامت امام زمان (عج) و ناظر بودن ایشان بر اعمال و تصمیمات مسئولین فرمودند. ایشان خاطر نشان شدند که شورای اسلامی می بایست امین و امانتدار مردم دین پرور مشکین دشت باشند و در ادامه به چهار اخلاق حسنه و نصیحت از احادیث امام حسن عسگری (ع) (بیاد خدا بودن، به یاد مرگ بودن، تلاوت قرآن کریم و سلام و صلوات بر رسول خدا و اهل بیت) اشاره نمودند که باعث عاقبت به خیری و مردم داری می شود.

در ادامه؛ لایحه بررسی شده با موضوع افزایش اعتبار اتوبوس های تحت نظر سازمان اتوبوسرانی کرج ( به مبلغ 3,320,000,000 ریال) و همچنین اضافه نمودن هشت دستگاه اتوبوس در سطح شهر جهت تسریع  رفت و آمد شهروندان در خطوط واحد مشخص شده شهری، بیان شد.
از دیگر تصمیمات شورای اسلامی می توان به تغییر ساعات جلسات روزهای سه شنبه اشاره کرد که شروع آن از ساعت 7 صبح مقرر گردید.
در امتداد جلسه مذکور مقرر گردید، لوایح جهت ارائه و توضیح به فرمانداری شهرستان فردیس ارسال گردد و پیگیری آن ها در ادامه صورت پذیرد.
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشکین دشت