<link href="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.9.2/themes/smoothness/jquery-ui.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 گزارش و شرح یکصد و چهاردهمین جلسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشکین دشت مورخ ۹۷/۰۹/۲۷ (سه شنبه) به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشکین دشت جلسه شورای شهر رأس ساعت مقرر با حضور ریاست جلسه، شش تن از اعضای شورا و میهمانان جلسه، آقایان مهندس موسوی(شهردار مشکین دشت) و ایزدی (مسئول درآمد) بابت بررسی و کارشناسی مسائل مربوطه تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه مسائلی همچون ساماندهی و رفع سدمعبر بلوار شهید تقی پناه و تعیین تکلیف تردد دو طرفه ی وسایل نقلیه در خیابان شهیدان هدایتکار مطرح گردید که مقرر گردید تصمیمات در این موارد اخذ شود. در ادامه مسأله زمین های شهروندان در کاربری های غیرمسکونی بیان گردید و مواردی از این قبیل مطرح شد که در ادامه دستور به پیگیری و کارشناسی بیشتر در این حوزه جهت تعیین تکلیف عرصه های مذکور بیان گردید.

g1g1g1

در دیگر موارد اولویت مند، بحث بررسی مفاد، نگارش و نرخ تعرفه های جدید دفترچه عوارض سال ۱۳۹۸ مورد شور قرار گرفت که در این باره آقای شهردار و مسئول مربوطه توضیحات و نحوه برآورد و محاسبه تعرفه ها را متذکر شدند. به دلیل حساسیت و اهمیت موضوع، ادامه بررسی این لایحه به جلسات آتی موکول گردید.